Engage for Good recebe propostas de palestras online para edição 2021

A edição 2021 da conferência Engage for Good terá uma versão online, e está com inscrições abertas para profissionais do setor que queiram enviar propostas para palestrar no maior evento do mundo de marketing de causas, que será realizado no início de junho.

Lideranças de organizações e profissionais de captação que trabalham no tema podem enviar suas propostas, em inglês, até o dia 22 de dezembro, por meio de formulário disponível online aqui.

Abaixo colocamos os critérios para envio de propostas, também em inglês, conforme originalmente recebidos.

What are we looking for? Here are the criteria one more time:

  • Your topic focuses either on:

               1) Companies engaging consumers or employees around good

                   causes or   
               2) Is relevant to the career/personal development of corporate social 
                    impact professionals

  • You share practical lessons learned that others could apply to their own work (not a “war story” only relevant to your organization)
  • Three key takeaways shared in writing with attendees (and with us!)
  • Clarity on who your presentation is geared for (e.g. senior nonprofit leaders, mid-level corporate professionals, etc.)
  • Corporate or nonprofit presenters (not presentations by agency folks riding solo).
  • Creative ideas for making your session interactive in a way that engages participants
  • Ability to achieve all of the above in 30 minutes or less.
Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedin